meNu Crew Komuniti


––––•(-• MEnU CREW KOMUNITI •-)•––––
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat datang ke laman web rasmi MEnU CREW.. Freestyle network community .....untuk pengetahuan semua, dahulunya ini adalah website ORANG.4rumer.net, dan telah di ambil alih oleh MEnU CREW, so, anda masi boleh mengunakan id, dan pasword lama jika anda telah mendaftar di orang.4rumer.net untuk login di sini... <<<<

Share | 
 

 HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
my•aka•elol@orang.net
OranG
OranG


Male
Number of posts : 366
Age : 51
Location : .:DE FUN-PC:.
Job/hobbies : membolos
Reputation : 8
Points : 403
Registration date : 2009-03-04

PostSubject: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Thu May 21, 2009 8:54 am

TERKEJUT juga Cik Normah apabila mendengar gosip baru-baru ini yang mendakwa kononnya ada sumber terserempak vokalis Hujan, Noh dan pelakon berstatus ibu tunggal, Nora Danish di sebuah pusat beli-belah di Mutiara Damansara. Biar betul, takkan mereka bercinta? Setahu Cik Normah, Noh sedang bahagia dengan kekasihnya yang sedang belajar di luar negara.

Lagi pun ibu kepada Putera Rayqal itu kalau tak silap Cik Normah sedang sibuk di lokasi penggambaran. Teman sepejabat Cik Normah ada mendengar kenyataan pelakon sitkom Puteri itu menafikan gosip yang melanda ini di stesen Sinar FM. Cik Normah yakin semuanya hanyalah rekaan semata-mata. Atau mungkin wanita itu hanya pelanduk dua serupa?

Cik Normah yakin dan dapat rasakan Nora belum bertemu pengganti kerana hatinya masih tawar dengan apa yang terjadi di dalam rumah tangganya. Tak mustahil Nora akan menjalinkan cinta dengan kekasih orang. Dengan apa yang berlaku pada peribadinya, tak mungkin Nora sanggup merosakkan kebahagiaan orang lain.



Kepada Nora, Cik Normah harap dia akan terus tabah dan kuat semangat meneruskan kehidupan mendatang. Jangan pedulikan perkara yang boleh menjejaskan diri. Kalau nak tip untuk tegar menghadapi dugaan, datang jumpa Cik Normah. Cik Normah sudi berkongsi dengan Nora.

Lagi pun, Cik Normah yakin jika dia mampu menghadapi pancaroba yang melanda perkahwinannya selama ini, mustahil Nora akan mudah melatah dengan gosip sembarangan ini. Cuma Cik Normah faham perasaan perempuan macam kami ini mudah sensitif dan ada kalanya boleh sakit hati mendengar kisah yang tidak benar dan memualkan ini.

Sumber :berita harian online

_________________
Back to top Go down
View user profile http://menucrew.4rumer.net
3ssor_y3okok
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 782
Age : 27
Location : kk
Job/hobbies : forum
Reputation : 7
Points : 517
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Thu May 21, 2009 9:36 am

Question uikk.....gosip semata2...........
Back to top Go down
View user profile
MR.Sakai_Kerepot___
Cleaner
Cleaner


Male
Number of posts : 609
Age : 26
Location : atas selipar
Job/hobbies : berenang
Reputation : 10
Points : 574
Registration date : 2009-03-06

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Thu May 21, 2009 11:12 am

belakang kira la gosip tu gulik

Quote :
+
----
TERKEJUT juga Cik Normah apabila mendengar gosip baru-baru ini yang mendakwa kononnya ada sumber terserempak vokalis Hujan, Noh dan pelakon berstatus ibu tunggal, Nora Danish

bila masa nama ko jadi cik normah nie =)
huehuahauhauhua !!! gulik

gosip eh! gulik pale
Back to top Go down
View user profile http://www.seliparborneo.com
my•aka•elol@orang.net
OranG
OranG


Male
Number of posts : 366
Age : 51
Location : .:DE FUN-PC:.
Job/hobbies : membolos
Reputation : 8
Points : 403
Registration date : 2009-03-04

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Thu May 21, 2009 11:27 am

chuky itu nama org yg suka begosip d berita harian bah 2...

_________________
Back to top Go down
View user profile http://menucrew.4rumer.net
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Wed Jun 10, 2009 6:03 pm

asas biarla asalkan dorang bahagia...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Sun Jun 14, 2009 5:27 pm

cherry lau xda gosip.nda laku la majalah bha kan..
Back to top Go down
View user profile
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Sun Jun 21, 2009 11:12 pm

asas ya ba lynn...

asas kat front page tajuk lain...tp bila baca kat dlm lain lg isi dia...

asas kin saspen ja... Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Sun Jul 05, 2009 2:34 pm

asas noramhdiah bha yg brsinta ma atok@pocong................. begulik begulik
Back to top Go down
View user profile
peazabern
Master Sergeant
Master Sergeant


Female
Number of posts : 342
Age : 30
Location : sini² juga...
Job/hobbies : tiba² sa Suka Membaca...
Reputation : 6
Points : 352
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Thu Jul 16, 2009 4:32 pm

Cik Normah aka •elol asas
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/peazabern
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Fri Aug 07, 2009 6:27 pm

peazabern wrote:
Cik Normah aka •elol asas


peaza... gulik gulik
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
Sponsored content




PostSubject: Re: HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan   Today at 6:17 pm

Back to top Go down
 
HIP Dengarnya...: Nora nafi gosip cinta Noh Hujan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Agent Nora and The Furball of Fear
» Agent Nora and the Poisonous Plums
» Nora Fatehi replaces Shruti Haasan
» Nora, la emprendedora
» Agent Nora and the Pied Piper of Svalfart

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
meNu Crew Komuniti :: ––––•(-• BORAK-BORAK •-)•–––– :: .:GOSSIP:.-
Jump to: