meNu Crew Komuniti


––––•(-• MEnU CREW KOMUNITI •-)•––––
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat datang ke laman web rasmi MEnU CREW.. Freestyle network community .....untuk pengetahuan semua, dahulunya ini adalah website ORANG.4rumer.net, dan telah di ambil alih oleh MEnU CREW, so, anda masi boleh mengunakan id, dan pasword lama jika anda telah mendaftar di orang.4rumer.net untuk login di sini... <<<<

Share | 
 

 budak dalam ni....(18SX)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_♥mi$$_ik4n♥_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
Captain
Captain


Female
Number of posts : 912
Age : 29
Location : ♥...Q'Lu...♥
Job/hobbies : ♫•.•music lovers..•.•♫
Reputation : 10
Points : 1031
Registration date : 2009-05-18

PostSubject: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:14 pm

Orang terlalu ramai dalam bas mini. Naiklah seorang wanita muda yang sedang mengandung. Lalu dengan sopan dia berkata kepada seorang lelaki yang sedang duduk di sebuah kerusi. “Encik, bolehkan bagi saya d uduk? Saya berdiri tak apa, tetapi budak di dalam ni..”. Lelaki tu pun memberikan tempat duduknya kepada wanita tersebut.

Kemudian lelaki itu pun mengeluar rokok lalu menghisap rokok, lalu wanita itu berkata, “Encik, boleh ke encik berhenti merokok. Saya tak apa, tapi budak di dalam ni..”. Lelaki itu pun dgn tersipu2 membuang putung rokok tersebut.

Tetapi di dalam hati membara, geram betul pada wanita itu. Dah lah aku terpaksa beri tempat duduk aku, ni dia boleh tegur aku yang sedang merokok.

Macam mana aku nak pekena dia pula? Tiba2 angin bertiup, dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu be rkata “Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ….

pale pale geek geek geek flower flower

_________________
♥♥ Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. ♥♥




Last edited by •°o.OM¯îkðñO.o°• on Sun Jun 07, 2009 11:59 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mercie87
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:18 pm

santa jahatnya dia pale
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:30 pm

Macam mana aku nak pekena dia pula? Tiba2 angin bertiup, dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal pahanya yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu be rkata “Cik puan, boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ….



kureng asam punya ulang..........................adik dlm sluar lgi ba.........
sunny geek geek geek ........................getek.............. geek
Back to top Go down
View user profile
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:32 pm

Quote :
Macam mana aku nak pekena dia pula? Tiba2 angin
bertiup, dan terselaklah kain wanita itu, dan nampaklah pangkal pahanya
yang putih melepak, maka dgn spotan lelaki itu be rkata “Cik puan,
boleh tak cik puan tutup kain cik puan. Saya tak apa, tetapi budak di
dalam (seluar) ni tak boleh ….



kureng asam punya ulang..........................adik dlm sluar lgi ba.........
sunny geek geek geek ........................getek.............. geek


geek getek
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
3ssor_y3okok
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 782
Age : 27
Location : kk
Job/hobbies : forum
Reputation : 7
Points : 517
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:34 pm

Quote :
Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ….

gulik gulik kantoiiiiiii
Back to top Go down
View user profile
MR.Sakai_Kerepot___
Cleaner
Cleaner


Male
Number of posts : 609
Age : 26
Location : atas selipar
Job/hobbies : berenang
Reputation : 10
Points : 574
Registration date : 2009-03-06

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:51 pm

pacah!! gulik wakakakkakaka
Back to top Go down
View user profile http://www.seliparborneo.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:54 pm

wkakaakakak......cheng..................................pa tu adik dlm.................erkkk.... nda sgup ks truskan....................tulul masin c ciretut............dlm laut..... gulik gulik Smile odoi ..................dyam2 dlu...... hide
Back to top Go down
View user profile
my•aka•elol@orang.net
OranG
OranG


Male
Number of posts : 366
Age : 51
Location : .:DE FUN-PC:.
Job/hobbies : membolos
Reputation : 8
Points : 403
Registration date : 2009-03-04

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 4:58 pm

woi apa ni geek pis <-budak ni menari2 sda Smile

_________________
Back to top Go down
View user profile http://menucrew.4rumer.net
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 5:24 pm

sunny adik jugit poco2 baitu eloltut.............................. gulik gulik tulul masin
Back to top Go down
View user profile
p_y_E.com
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel


Male
Number of posts : 1548
Age : 30
Location : up on Earth..
Job/hobbies : picit2 keyboard
Reputation : 5
Points : 1062
Registration date : 2009-03-06

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 5:33 pm

uik kesian bah adik dia Smile
jgN kmu kasi tguk2 paha kmu tu Smile
nanti kesian tu budak di dlam Smile

_________________
_-_-_-_-_-_-_-_- RIOT IS COMING- _-_-_-_-_-_-_-_-_
Back to top Go down
View user profile http://www.memangkosong.com
3ssor_y3okok
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 782
Age : 27
Location : kk
Job/hobbies : forum
Reputation : 7
Points : 517
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 5:39 pm

p_y_E.com wrote:
uik kesian bah adik dia Smile
jgN kmu kasi tguk2 paha kmu tu Smile
nanti kesian tu budak di dlam Smile

ayat nie masam bersedia membolos.. gulik gulik
Back to top Go down
View user profile
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri May 22, 2009 5:40 pm

pale wkakakaak...pye.............................. geek geek afro tumbuk tu adik...............nya...... geek ..getek baitu................ queen
Back to top Go down
View user profile
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Sun May 31, 2009 10:41 am

astaga............. geek geek

asas
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Mon Jun 01, 2009 9:28 pm

pis pis pis paca prut bah pis pis pis
geek geek geek geek geek geek geek geek
mna ko dpt ni serita lauk? geek geek pale tapi malu pn ada pale
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_♥mi$$_ik4n♥_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
Captain
Captain


Female
Number of posts : 912
Age : 29
Location : ♥...Q'Lu...♥
Job/hobbies : ♫•.•music lovers..•.•♫
Reputation : 10
Points : 1031
Registration date : 2009-05-18

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri Jun 05, 2009 10:24 am

ikan cari d intenet... geek
ko tep ja cerita lawak ba... geek

_________________
♥♥ Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. ♥♥


Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mercie87
peazabern
Master Sergeant
Master Sergeant


Female
Number of posts : 342
Age : 30
Location : sini² juga...
Job/hobbies : tiba² sa Suka Membaca...
Reputation : 6
Points : 352
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri Jun 05, 2009 1:27 pm

Quote :
Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ….

bingung c macik gulik gulik all all all
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/peazabern
Lalang_Grass_Rhizomie@sin
Master Sergeant
Master Sergeant


Male
Number of posts : 340
Age : 30
Location : Lalang Beratapkan Langit
Job/hobbies : Menjual Ikan Hangus
Reputation : 0
Points : 389
Registration date : 2009-05-23

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri Jun 05, 2009 3:33 pm

affraid mama budak pn dia blh tertrip...
adeh adik dia yg x pandi lemas tu meragam juga akhirnya wakakakaka
dari geram p stim hahaha
Back to top Go down
View user profile
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_♥mi$$_ik4n♥_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
Captain
Captain


Female
Number of posts : 912
Age : 29
Location : ♥...Q'Lu...♥
Job/hobbies : ♫•.•music lovers..•.•♫
Reputation : 10
Points : 1031
Registration date : 2009-05-18

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri Jun 05, 2009 5:53 pm

stim affraid
geek geek geek
timbak

_________________
♥♥ Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. ♥♥


Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mercie87
peazabern
Master Sergeant
Master Sergeant


Female
Number of posts : 342
Age : 30
Location : sini² juga...
Job/hobbies : tiba² sa Suka Membaca...
Reputation : 6
Points : 352
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri Jun 05, 2009 6:34 pm

budak didalam ni tengah stim all all
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/peazabern
cire86
Airman First Class
Airman First Class


Male
Number of posts : 84
Age : 30
Location : kk
Job/hobbies : GD
Reputation : 1
Points : 87
Registration date : 2009-04-12

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri Jun 05, 2009 10:42 pm

lynn_ wrote:
wkakaakakak......cheng..................................pa tu adik dlm.................erkkk.... nda sgup ks truskan....................tulul masin c ciretut............dlm laut..... gulik gulik Smile odoi ..................dyam2 dlu...... hide

oi oi oi
Paini?? erwet
msk jg nama sia ah?? afro asasa asasa
Silaka pya Lynntut wrewr
Miahahaha

erwet ma ibu mngandung pn blh stim meh??
Huhu
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/erickmdesigns
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Fri Jun 05, 2009 10:47 pm

Lalang_Grass_Rhizomie@sin wrote:
affraid mama budak pn dia blh tertrip...
adeh adik dia yg x pandi lemas tu meragam juga akhirnya wakakakaka
dari geram p stim hahaha

pandai menggigit baitu bro... beware geek geek geek
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Wed Jun 10, 2009 5:56 pm

peazabern wrote:
Quote :
Saya tak apa, tetapi budak di dalam (seluar) ni tak boleh ….

bingung c macik gulik gulik all all all


adei piza geek
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
Sponsored content




PostSubject: Re: budak dalam ni....(18SX)   Today at 8:47 am

Back to top Go down
 
budak dalam ni....(18SX)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» GURU LIED TO MEGHA

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
meNu Crew Komuniti :: ––––•(-• BORAK-BORAK •-)•–––– :: .:LAWAK:. :: .:CERITA2 LAWAK:.-
Jump to: