meNu Crew Komuniti


––––•(-• MEnU CREW KOMUNITI •-)•––––
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat datang ke laman web rasmi MEnU CREW.. Freestyle network community .....untuk pengetahuan semua, dahulunya ini adalah website ORANG.4rumer.net, dan telah di ambil alih oleh MEnU CREW, so, anda masi boleh mengunakan id, dan pasword lama jika anda telah mendaftar di orang.4rumer.net untuk login di sini... <<<<

Share | 
 

 perihal hantu

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
++nonie++
Civilian
Civilian


Female
Number of posts : 11
Age : 31
Location : KuAla LumPur
Job/hobbies : Ratu Ronggeng
Reputation : 1
Points : 30
Registration date : 2009-05-20

PostSubject: perihal hantu   Sun May 24, 2009 12:45 am

Pocong
Hantu yang berbungkus macam lepat pisang baru masak ni memang mudah cari kelemahannya. Kita hanya perlu bukak tali pengikat di atas kepalanya dan tarik kain balutannya. Sudah tentu dia akan berasa malu kerana dia tidak pakai apa-apa pun, selain kain kapan pembungkusnya tu.

Langsuir
Dia ni suka pandang muka kita, jadi beranikan diri anda tenung balik muka dia sambil jelir-jelir lidah. Kalau tak pun tunjuk cermin muka kat dia, pasti dia tersipu-sipu malu.

Pontianak
Hantu yang suka ketawa. Kalau terserempak dengan dia, kita pun mestilah ketawa sama. Kalau boleh kita cuba mengilai lebih kuat dari dia, tentu dia boring.

Hantu Raya
Hantu ni suka beraya dan suka menyamar jadi! tuan dia. Cara mengalahkannya, senang aje, sambutlah hari raya tiap kali jumpa dia, bagi duit raya, ajak main meriam buluh, suruh kacau dodol atau jaga lemang. Tentu dia tak kacau kita sebab banyak kerja dan aktiviti lain dia nak buat.

Hantu Galah
Hantu ni la yang paling tinggi di muka bumi. Kalau terjumpa dia, kita hendaklah meniarap. Pasti dia tak perasan kita ada di situ.

Jerangkung
Dia ni ada kulit tapi nipis. Tinggal rangka saja, dan paling mudah untuk menewaskannya. Kita hanya perlu tunjal dahinya dengan telunjuk dan lihat gerak-gerinya mengimbangi badan untuk berdiri tegak.

Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi tuannya...lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu...

Hantu Chat/Instant Messenger
Yang ni payah sikit nak cakap sebab, hantu-hantu ni cam korang lerrr.. takder kerja lain asyik nak chat dan IM je, lepaih tu nengok e-mail..... macam sekarang nih..sah-sah tengah baca tips nie.......macamana nak jawab.....korang sendiri gak jadik hantu..jadi bawak-bawaklah buat kerja
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nia_nasyrah
MR.Sakai_Kerepot___
Cleaner
Cleaner


Male
Number of posts : 609
Age : 26
Location : atas selipar
Job/hobbies : berenang
Reputation : 10
Points : 574
Registration date : 2009-03-06

PostSubject: Re: perihal hantu   Sun May 24, 2009 12:48 am

Quote :
Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi tuannya...lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu...

yolz Smile
ko mau ka duit satu sin Smile
banyak sama aku Smile
biar ko kena makan penampau jepun Smile
huehuahau gulik
Back to top Go down
View user profile http://www.seliparborneo.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: perihal hantu   Sun May 24, 2009 1:03 am

Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi tuannya...lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu...






jgn ckp kuat2....ada jgk tuyul sni men chat.................. gulik tuyul tu butak2...bugel..pakai pampes jak....smbil bwa penukul kayu............... Exclamation gulik shin flower geek geek
Back to top Go down
View user profile
p_y_E.com
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel


Male
Number of posts : 1548
Age : 30
Location : up on Earth..
Job/hobbies : picit2 keyboard
Reputation : 5
Points : 1062
Registration date : 2009-03-06

PostSubject: Re: perihal hantu   Sun May 24, 2009 4:56 pm

Quote :
Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi tuannya...lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu...

uik termasuk dlm kategori jga plak ko ni rajip gulik ..
tpi kmu jgn fikir ni toyol 1 ikur ni ndak pndi memilih ar gulik
siap main boot laie ni toyol 1 ekor ni gulik

_________________
_-_-_-_-_-_-_-_- RIOT IS COMING- _-_-_-_-_-_-_-_-_
Back to top Go down
View user profile http://www.memangkosong.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: perihal hantu   Sun May 24, 2009 5:00 pm

wekk....len jgk tuyul 1 urg tu..men kantut2................... gulik weii..jgn kantut2 sa.... sa ..nti trsangkut sa ats pukuk tarap...............sush mo turun.......... sa
Back to top Go down
View user profile
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: perihal hantu   Wed May 27, 2009 10:59 pm

cherry bunga raya tuk tuyul yg ada di sini geek geek


hide jgn boot saya aa cherry
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: perihal hantu   Fri May 29, 2009 2:40 pm

Hantu Galah
Hantu ni la yang paling tinggi di muka bumi. Kalau terjumpa dia, kita hendaklah meniarap. Pasti dia tak perasan kita ada di situ.




asas ambil galah tlong julukan... confused monkey
Back to top Go down
View user profile
»-(¯`impïåñ.dålïñk´¯)-»
Senior Airman
Senior Airman


Female
Number of posts : 121
Age : 34
Location : alam maya
Job/hobbies : lepak dpn lapy..huhuhu
Reputation : 1
Points : 128
Registration date : 2009-05-19

PostSubject: Re: perihal hantu   Fri May 29, 2009 9:26 pm

Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi tuannya...lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu...



mata wang ni tuyul geek hantu bilu teda kaitu king geek
Back to top Go down
View user profile http://dalinksumiel.blogspot.com/
my•aka•elol@orang.net
OranG
OranG


Male
Number of posts : 366
Age : 51
Location : .:DE FUN-PC:.
Job/hobbies : membolos
Reputation : 8
Points : 403
Registration date : 2009-03-04

PostSubject: Re: perihal hantu   Sat May 30, 2009 1:21 am

nonie avatar ko 2 antu apa 2 geek elephant

_________________
Back to top Go down
View user profile http://menucrew.4rumer.net
yolz
Technical Sergeant
Technical Sergeant


Number of posts : 245
Reputation : 0
Points : 255
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: perihal hantu   Sat May 30, 2009 2:25 pm

++nonie++ wrote:

Toyol
Lagi senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen berguni-guni..nanti dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi tuannya...lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu...
pale klu gni tau sda eh!!
geek check dlu sblom trima guni tu.. gulik
Back to top Go down
View user profile
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: perihal hantu   Sat May 30, 2009 9:49 pm

@ c mabuk luk tu toyol biar nda ble check guninya @


geek geek
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: perihal hantu   Wed Jun 10, 2009 5:01 pm

Quote :
Hantu Raya
Hantu
ni suka beraya dan suka menyamar jadi! tuan dia. Cara mengalahkannya,
senang aje, sambutlah hari raya tiap kali jumpa dia, bagi duit raya,
ajak main meriam buluh, suruh kacau dodol atau jaga lemang. Tentu dia
tak kacau kita sebab banyak kerja dan aktiviti lain dia nak buat.

geek bgus ni...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: perihal hantu   Wed Jun 10, 2009 5:03 pm

Quote :
Toyol
Lagi
senang kalau nak kalahkan dia, bagi duit satu sen berguni-guni..nanti
dia ingat duit emas, lepas tu dia pikul bawak balik bagi
tuannya...lepas tu sah-sah lah dapat penampau Jepun dari tuannya kerana
mana nak tukar duit satu sen banyak2 tu...

pale aku tengok crita upin ipin aritu dia ckp bg jak benih kacang ijau ngn dia...tuyul kan suka mngira geek nnti dia kira smpai pagi tu geek
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
Sponsored content




PostSubject: Re: perihal hantu   Today at 7:48 pm

Back to top Go down
 
perihal hantu
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
meNu Crew Komuniti :: ––––•(-• BORAK-BORAK •-)•–––– :: .:LAWAK:. :: .:CERITA2 LAWAK:.-
Jump to: