meNu Crew Komuniti


––––•(-• MEnU CREW KOMUNITI •-)•––––
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat datang ke laman web rasmi MEnU CREW.. Freestyle network community .....untuk pengetahuan semua, dahulunya ini adalah website ORANG.4rumer.net, dan telah di ambil alih oleh MEnU CREW, so, anda masi boleh mengunakan id, dan pasword lama jika anda telah mendaftar di orang.4rumer.net untuk login di sini... <<<<

Share | 
 

 orang dan jenis kentutnya

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
++nonie++
Civilian
Civilian


Female
Number of posts : 11
Age : 31
Location : KuAla LumPur
Job/hobbies : Ratu Ronggeng
Reputation : 1
Points : 30
Registration date : 2009-05-20

PostSubject: orang dan jenis kentutnya   Sun May 24, 2009 12:52 am

* Orang TIDAK JUJUR Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

* Orang BERWAWASAN LUAS Orang yang tahu bila harus kentut.

* Orang SENGSARA Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

* Orang MISTERIUS Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

* Orang GUGUP Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.

* Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.

* Orang SADIS Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.

* Orang PEMALU Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.

* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.

* Orang BODOH Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.

* Orang PELIK Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".

* Orang SOMBONG Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.

* Orang RAMAH Orang yang senang mencium kentut orang lain.

* Orang yang tidak senang BERGAUL Orang yang kalau kentut, sembunyi.

* Orang AKUATIK Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi blekuthuk-blekuthuk".

* Orang ATLETIK Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

* Orang JUJUR Orang yang mengaku kalau habis kentut.

* Orang PINTAR Orang yang boleh menandai bau kentut orang lain.

* Orang MALANG Orang yang nak kentut tapi terkeluar mende lain....
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/nia_nasyrah
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Sun May 24, 2009 12:59 am

* Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.

wkaakakakakak ada kah kentut bau harum...bak kasturi kah............ geek geek p men jauh2 lau kentut dpn2.... queen
Back to top Go down
View user profile
p_y_E.com
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel


Male
Number of posts : 1548
Age : 30
Location : up on Earth..
Job/hobbies : picit2 keyboard
Reputation : 5
Points : 1062
Registration date : 2009-03-06

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Sun May 24, 2009 4:59 pm

Quote :
Orang BODOH Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.

lpas buang refill Smile

_________________
_-_-_-_-_-_-_-_- RIOT IS COMING- _-_-_-_-_-_-_-_-_
Back to top Go down
View user profile http://www.memangkosong.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Sun May 24, 2009 5:04 pm

Orang PELIK Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".



wkakakakkaak...........urg kentut mcm tu...mo tahan taik kuar baitu.............trceret2.......... wuakakakaaki wuakakakaaki miahahaah
Back to top Go down
View user profile
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_♥mi$$_ik4n♥_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
Captain
Captain


Female
Number of posts : 912
Age : 29
Location : ♥...Q'Lu...♥
Job/hobbies : ♫•.•music lovers..•.•♫
Reputation : 10
Points : 1031
Registration date : 2009-05-18

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Mon May 25, 2009 6:53 pm

Quote :
* Orang JUJUR Orang yang mengaku kalau habis kentut.




wah...ikan jujur rupanya... geek geek

_________________
♥♥ Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. ♥♥


Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mercie87
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_♥mi$$_ik4n♥_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
Captain
Captain


Female
Number of posts : 912
Age : 29
Location : ♥...Q'Lu...♥
Job/hobbies : ♫•.•music lovers..•.•♫
Reputation : 10
Points : 1031
Registration date : 2009-05-18

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Mon May 25, 2009 6:55 pm

Quote :
Orang MALANG Orang yang nak kentut tapi terkeluar mende lain....





kuar pa? scratch
geek geek geek

_________________
♥♥ Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. ♥♥


Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mercie87
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Sun May 31, 2009 10:33 am

king king paitu aa???


geek geek geek
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Sat Jun 06, 2009 10:43 pm

hebat2 jenis2 kentut yg ada nih.pilih kamu cara2 kentut kamu sana wrewr wrewr wrewr
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
Ƹ̴Ӂ̴Ʒ_♥mi$$_ik4n♥_Ƹ̴Ӂ̴Ʒ
Captain
Captain


Female
Number of posts : 912
Age : 29
Location : ♥...Q'Lu...♥
Job/hobbies : ♫•.•music lovers..•.•♫
Reputation : 10
Points : 1031
Registration date : 2009-05-18

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Sun Jun 07, 2009 6:00 pm

Quote :
* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

adad sa tau..ni jenis kantut ko kn pansing... geek geek geek

_________________
♥♥ Love begins with a smile, grows with a kiss, and ends with a teardrop. ♥♥


Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mercie87
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Sun Jun 07, 2009 8:29 pm

Quote :
* Orang SADIS Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.


geek mmg sadis
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Mon Jun 08, 2009 9:42 pm

•°o.OM¯îkðñO.o°• wrote:
Quote :
* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

adad sa tau..ni jenis kantut ko kn pansing... geek geek geek

matsam mna tau ni ar lauk... jan bsing2 bah... fgsdg fgsdg fgsdg

atau ko pun sama jugak lauk... wrewr wrewr wrewr sebab kalau kantut dalam air mesti byk buih wrewr wrewr wrewr
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Wed Jun 10, 2009 10:40 am

Quote :
* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.


geek geek mmg strategik...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Wed Jun 10, 2009 8:54 pm

ღLaDy NiNiღ wrote:
Quote :
* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.


geek geek mmg strategik...

ya ka nini? adad
atau si nini punya skil? adad
sa tia bising2 jg nih adad
wrewr
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Wed Jun 10, 2009 9:07 pm

p3nd3tagiLa wrote:
ღLaDy NiNiღ wrote:
Quote :
* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.


geek geek mmg strategik...

ya ka nini? adad
atau si nini punya skil? adad
sa tia bising2 jg nih adad
wrewr


geek teda2 ba geek skil aku rhsia aku flower
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Wed Jun 10, 2009 10:14 pm

pasti senyap tanpa dikesan kan nini wrewr
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Thu Jun 11, 2009 6:34 pm

geek lebih kurang la p3nd3ta...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
Sponsored content




PostSubject: Re: orang dan jenis kentutnya   Today at 7:54 pm

Back to top Go down
 
orang dan jenis kentutnya
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Durolin and Orang-utans
» The STARLUX Orang-utan came in...
» Green Island Ficus
» MY LARGEST CASUARINA

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
meNu Crew Komuniti :: ––––•(-• BORAK-BORAK •-)•–––– :: .:LAWAK:. :: .:CERITA2 LAWAK:.-
Jump to: