meNu Crew Komuniti


––––•(-• MEnU CREW KOMUNITI •-)•––––
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat datang ke laman web rasmi MEnU CREW.. Freestyle network community .....untuk pengetahuan semua, dahulunya ini adalah website ORANG.4rumer.net, dan telah di ambil alih oleh MEnU CREW, so, anda masi boleh mengunakan id, dan pasword lama jika anda telah mendaftar di orang.4rumer.net untuk login di sini... <<<<

Share | 
 

 Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
peazabern
Master Sergeant
Master Sergeant


Female
Number of posts : 342
Age : 30
Location : sini² juga...
Job/hobbies : tiba² sa Suka Membaca...
Reputation : 6
Points : 352
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Tue May 26, 2009 3:08 pm

Oleh kerana guru-guru dan ibubapa dah tidak tahan dengan kes gangguan hantu di sekolah mereka ... ibubapa dan guru2 pun sepakat utk meminta bantuan seorang bomoh handal utk menghalau hantu2 itu dari sekolah berkenaan.

Pada malam jumaat, tepat jam 12 malam ... si bomoh, dgn bantuan 2 org wakil bapa pelajar dan seorang guru, mereka memulakan upacara menghalau hantu itu. Kemenyan sudah berasap dan baunya dapat dihidu dimana-mana. 3 org pembantu bomoh ini td dah merasa seram sejuk dan rasa2 dah nak buka langkah seribu.

Selepas lama membaca jampi serapah ... tiba2 dgn sekuat hati si bomoh menjerit;

Bomoh: Haiii hantu jembalang ... keluarlah engkau dan marilah berbincang dengan kami...

Selang 5 minit masih belum ada respon drpd hantu itu ... si bomoh berkata lagi...

Bomoh: Haiii hantu jembalang ... keluarlah engkau dan marilah berbincang dengan kami ...

tidak lama selepas itu, angin mula bertiup kencang dan air kencing pun mula keluar dari seluar 3 org pembantu bomoh ini tadi ... asap kemenyan semakin tebal dan baunya semakin kuat ... sejurus selepas itu, mereka berempat dapat merasakan ada suatu kuasa jahat hadir di tempat berkenaan ... mulut si bomoh masih lg membaca jampi serapah dgn begitu mahir dan laju ... manakala 3 org pembantu hanya berdiri begitu sahaja dgn seluar mereka yg sudah basah ...

Tiba2 satu suara garau bercakap dgn agak garang:

Hantu: Apa yg kamu org mahu? ... mengapa mengganggu tidurku? ... hahhhh!!!...

Bomoh: Hai hantu jembalang ... engkau begitu berani mengganggu anak cucuku ...

Hantu: Salahkah!!! ... suka hati akulah hahahahaaa....

Bomoh: Aku nak engkau keluar dari kawasan ini atau aku akan kerjakan engkau ... faham!!!....

Hantu: Keluar dari kawasan ini? boleh saja ... tp dgn satu syarat dan syarat ini mestilah dipatuhi ...

Selepas perbincangan tentang syarat itu selesai ... maka setujulah si hantu ini td utk keluar dari sekolah itu. Oleh kerana masih ingin tahu sesuatu, si bomoh pun bertanya lg.
Bomoh: Sy nak tahu, oleh kerana di dlm sekolah ini ada tiga buah kaum berbeza, iaitu melayu, cina dan india ... mengapakah kamu memilih perempuan melayu sahaja utk diganggu? ... mengapa tidak perempuan dari kaum lain? ...

Tiba2 mereka berempat ini td merasa ada suatu ketegangan kuasa berlaku di sana ... hantu itu, yg sejak dari tadi asyik menundukkan muka ... kini dengan perlahan-lahan mengangkat mukanya ... 3 org pembantu bomoh itu dah mula nak buka langkah 1000 tetapi si bomoh "cool" saja ... bau hanyir mula memenuhi kawasan itu dan kelihatannya hantu berkenaan seperti marah dgn soalan si bomoh td ... si bomoh bertanya lagi ...

Bomoh: mengapa? marah?

Si hantu itu tiba2 mengangkat mukanya secara mengejut dan mengakibatkan ketiga-tiga pembantu si bomoh terkentut ... kemudian si hantu terus bernyanyi ...

Hantu: Siapa bilang gadis melayu tak menawan, tak menarik hati, tiada yang sukaaaa ... lalalalaaaaa....

Sekian.... adios heheheheeee......
geek
:
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/peazabern
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Wed May 27, 2009 10:51 pm

geek geek

klon jamal kali tu antu hide
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
p_y_E.com
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel


Male
Number of posts : 1548
Age : 30
Location : up on Earth..
Job/hobbies : picit2 keyboard
Reputation : 5
Points : 1062
Registration date : 2009-03-06

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Thu May 28, 2009 12:22 am

wkakkaa gulik
power jga tu Smile
siap hafal lirik lagi Smile

_________________
_-_-_-_-_-_-_-_- RIOT IS COMING- _-_-_-_-_-_-_-_-_
Back to top Go down
View user profile http://www.memangkosong.com
peazabern
Master Sergeant
Master Sergeant


Female
Number of posts : 342
Age : 30
Location : sini² juga...
Job/hobbies : tiba² sa Suka Membaca...
Reputation : 6
Points : 352
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Thu May 28, 2009 5:30 pm

antu pun pandai pilih gadis melayu owh....
cina titak laku meh?????? rabbit rabbit
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/peazabern
my•aka•elol@orang.net
OranG
OranG


Male
Number of posts : 366
Age : 51
Location : .:DE FUN-PC:.
Job/hobbies : membolos
Reputation : 8
Points : 403
Registration date : 2009-03-04

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Thu May 28, 2009 7:54 pm

antu jamal ka geek pak pak pak geek

_________________
Back to top Go down
View user profile http://menucrew.4rumer.net
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Fri May 29, 2009 11:05 am

geek antu tu mnat mawi tu flower
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Fri May 29, 2009 1:50 pm

miahahaah antu ikut s mawi menari kenen... miahahaah
Back to top Go down
View user profile
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sat May 30, 2009 9:57 pm

Wink Exclamation Exclamation Wink

antu sdh datang mau nyanyi lagu kian gital


geek geek
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sat May 30, 2009 10:08 pm

asas antu rock kenen neng bb......... geek asas gital miahahaah
Back to top Go down
View user profile
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sat May 30, 2009 10:09 pm

antu suffle juga ba neng C sunny sunny

bom geek
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sat May 30, 2009 10:12 pm

asas lau ko jumpa antu mcm ni neng bb..camana la tu arr..ko bwa berjugit la.. pis wrewr :taz:
Back to top Go down
View user profile
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sat May 30, 2009 10:14 pm

kompom neng C... farao farao

saya bawa jugit lambak tu geek geek
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
lynn_
First Lieutenant
First Lieutenant


Female
Number of posts : 796
Age : 28
Location : sandakan
Job/hobbies : -
Reputation : 3
Points : 802
Registration date : 2009-04-01

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sat May 30, 2009 10:31 pm

jugit lambak.............trus dtg s adam..jugit lambak.................. sapel wuakakakaaki wuakakakaaki
Back to top Go down
View user profile
~ bb--love ~
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Female
Number of posts : 164
Age : 30
Location : --bawah pukuk tauge--
Job/hobbies : --lepak depan lappy--
Reputation : 0
Points : 180
Registration date : 2009-03-12

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sun May 31, 2009 10:01 am

farao farao

terus c adam nyanyi lagu benar2 kenen ( khas buat saya jak tu flower )

erwet erwet
Back to top Go down
View user profile http://frendters.com
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Sat Jun 06, 2009 9:58 pm

geek geek geek kantut punya hantu
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Wed Jun 10, 2009 11:18 am

asas antu pn pndai memilih ba...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
Sponsored content




PostSubject: Re: Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)   Today at 10:23 pm

Back to top Go down
 
Bomoh Vs HaNtu (jEnaka)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
meNu Crew Komuniti :: ––––•(-• BORAK-BORAK •-)•–––– :: .:LAWAK:. :: .:CERITA2 LAWAK:.-
Jump to: