meNu Crew Komuniti


––––•(-• MEnU CREW KOMUNITI •-)•––––
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat datang ke laman web rasmi MEnU CREW.. Freestyle network community .....untuk pengetahuan semua, dahulunya ini adalah website ORANG.4rumer.net, dan telah di ambil alih oleh MEnU CREW, so, anda masi boleh mengunakan id, dan pasword lama jika anda telah mendaftar di orang.4rumer.net untuk login di sini... <<<<

Share | 
 

 puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Thu Jun 11, 2009 6:30 pm

geek gatal ba ssuai...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Thu Jun 11, 2009 8:50 pm

yakan nini,kana banned laini aku pale
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Fri Jun 12, 2009 1:00 pm

asas klu si suami mampu dri segi zahir n batin n mmpu berlaku adil x salah dia mau kawin lebih asas jgn jak x adil nnti bahu senget kat akhirat nnti...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
peazabern
Master Sergeant
Master Sergeant


Female
Number of posts : 342
Age : 30
Location : sini² juga...
Job/hobbies : tiba² sa Suka Membaca...
Reputation : 6
Points : 352
Registration date : 2009-03-05

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Fri Jun 12, 2009 1:24 pm

kalo sa x rela d madu cat cat
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/peazabern
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Fri Jun 12, 2009 10:34 pm

ღLaDy NiNiღ wrote:
asas klu si suami mampu dri segi zahir n batin n mmpu berlaku adil x salah dia mau kawin lebih asas jgn jak x adil nnti bahu senget kat akhirat nnti...
napa bahu senget? fgsdg aku punya bahu sblah kanan lebih teturun dan kiri keatas fgsdg
senget la tu fgsdg ko kutuk aku ar nini fgsdg
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Fri Jun 12, 2009 10:36 pm

peazabern wrote:
kalo sa x rela d madu cat cat
sa pun tia rela kasi bagi2 kasih syg rabbit pale
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Sun Jun 21, 2009 10:09 pm

p3nd3tagiLa wrote:
ღLaDy NiNiღ wrote:
asas klu si suami mampu dri segi zahir n batin n mmpu berlaku adil x salah dia mau kawin lebih asas jgn jak x adil nnti bahu senget kat akhirat nnti...
napa bahu senget? fgsdg aku punya bahu sblah kanan lebih teturun dan kiri keatas fgsdg
senget la tu fgsdg ko kutuk aku ar nini fgsdg



fgsdg senget d akhirat ba pendeta... fgsdg teda niat mngutuk ni... shin
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Mon Jun 22, 2009 8:02 pm

tapi point nya bahu aku senget nih fgsdg
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
Lalang_Grass_Rhizomie@sin
Master Sergeant
Master Sergeant


Male
Number of posts : 340
Age : 30
Location : Lalang Beratapkan Langit
Job/hobbies : Menjual Ikan Hangus
Reputation : 0
Points : 389
Registration date : 2009-05-23

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Tue Jun 23, 2009 5:19 pm

isteri:-andai sayang menjadi ranting
suami:-sayang kenapa tak jadi monyet ja?syukur la sayang tu di jadikan tuhan sebagai manusia ni maw buang tabiat lagi jadi ranting la...tu la selalu jadi batu api...ah sekarang ni maw jadi kayu api lagi?

isteri:-andai sayang jadi dinding
suami:-eh sayang ni sudah2 la tu bah mau bemadah lagi...napa nda jadi tembok?layak sangat la sebab muka tu macam tembuk wakakakakaka

maka c isteri pun mengambil cerek lalu menghentam perut c suami

suami:-sayang kalau abang balas balik sakit tak?
isteri:-tak la bang...cuba abang bangun amik apa2 ja tuk balas balik

lalu c isteri melarikan diri dan c suami tekebil2 matsam urang berak batu sebab nda mampu bediri lalu dia cuma mampu berebah muakakakakaka


p/s:- sekali sekala buat lawak ngan isteri tu bepada2 juga huah huah huah
Back to top Go down
View user profile
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Tue Jun 23, 2009 11:36 pm

kalau men tampar buli kaitu bro? asasa
geek geek geek
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Tue Jun 23, 2009 11:45 pm

sa jgnla ba main tmpar2...
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
p3nd3tagiLa
First Lieutenant
First Lieutenant


Male
Number of posts : 711
Age : 31
Location : aLwAyS sOmEwHeRe
Job/hobbies : kuli batak / part time jual & pungut tin kula
Reputation : 2
Points : 715
Registration date : 2009-04-26

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Tue Jun 23, 2009 11:52 pm

jadi men timbak2 jak nini? adad
mari la confused <-------pengganas somalia geek
Back to top Go down
View user profile http://shah_reign@yahoo.com
єяzα ѕ¢αяℓєт
Colonel
Colonel


Female
Number of posts : 1638
Age : 28
Location : Tortoise tortoise in the canoe, pretend pretend you don't know. :-w
Job/hobbies : Rahsia
Reputation : 17
Points : 1820
Registration date : 2009-05-02

PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Sun Jun 28, 2009 1:54 am

geek aku suka tu main timbak2... timbak bang...bang...piuhhh... gulik gulik
Back to top Go down
View user profile http://www.youtube.com/watch?v=x9zrPH6HMu4&feature=PlayList&
Sponsored content




PostSubject: Re: puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi   Today at 7:57 pm

Back to top Go down
 
puisi sang suami utk isteri bila nak kwin lagi
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» [051019] Hyori, Eric & Kwon Sang Woo - Interview Anyclub MV [24M/rmvb]
» [080701] Hyori - Sang Sang Plus S2 E12 [687M/avi]
» --Sang Tere Rahunga Sada--
» Do you know the #1 song the day you were born?
» coral bark japanese maple

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
meNu Crew Komuniti :: ––––•(-• BORAK-BORAK •-)•–––– :: .:LAWAK:. :: .:CERITA2 LAWAK:.-
Jump to: